Home > Blog > Steel de show en verbeter je rendement met gepersonaliseerde wijnglazen
Drank,

Steel de show en verbeter je rendement met gepersonaliseerde wijnglazen

Delen

Je kent het wel. De een haalt een recordaantal glazen uit een wijnfles en bij de ander zijn de flessen niet aan te slepen. Hoe handig zou het zijn als je dit wat meer kunt standaardiseren én jezelf daarbij in de kijker kunt spelen ? 

Niemand heeft er baat bij als jouw wijnglazen geen consequente hoeveelheid drank bevatten. Jij loopt inkomsten mis door te volle glazen en je personeel krijgt vervelende vragen van gasten die zich benadeeld voelen. Gelukkig is dit probleem heel gemakkelijk op te lossen. Hoe? Door gepersonaliseerde wijnglazen.

Visitekaartje en maatbeker in één

Wanneer je je wijnglazen door ons laat personaliseren met bijvoorbeeld je logo, zijn alle discussies over de hoeveelheid wijn die in het glas moet verleden tijd. Je kunt je medewerkers namelijk vertellen dat een standaardglas wijn precies tot het logo volgeschonken dient te worden. En je gasten krijgen voortaan altijd een zelfde hoeveelheid. Zo weten alle partijen waar ze aan toe zijn en haal jij een mooi rendement uit je fles wijn. 

Alleen maar voordelen

Omdat je glazen niet overvol zitten, zullen je gasten eerder geneigd zijn om opnieuw te bestellen zonder dat je ze tekort doet. Daarnaast til je je professionele uitstraling naar een hoger niveau, omdat jouw sterke merk zelfs zijn weg al naar het wijnglas heeft weten te vinden. Ook de gratis reclame is mooi meegenomen; jouw gasten hebben je immers steeds op het netvlies, bij zichzelf of bij de ander. Elke foto die in jouw zaak genomen wordt zal voortaan voorzien van jouw fraaie merknaam of logo!

Gepersonaliseerde wijnglazen uitproberen?

Dijkgraaf Reinders helpt je niet alleen graag aan de mooiste producten, maar ook aan het hoogste rendement. Daarom kun je bij ons je gepersonaliseerde wijnglazen bestellen. Benieuwd naar de mogelijkheden? Neem dan contact met ons op.

 

Vond je dit artikel interessant?

Laat je e-mail achter en ontvang regelmatig updates van het laatste food-nieuws.