Home > Blog > Alles naar wens?
Inspiratie,

Alles naar wens?

Delen

Alles naar wens?

Twee meiden bestellen nacho’s op een terras, na een uurtje vertrekken ze weer. Bij het afrekenen vraag je vriendelijk of alles naar wens was. De meiden knikken instemmend en antwoorden met ‘Ja het was heerlijk, tot ziens!’ Bij het afruimen staat er echter nog een grote hoeveelheid nacho’s en de meiden zie je nooit meer terug….

(H)eerlijk

Misschien heb je soortgelijke situaties zelf ervaren. Het is fijn als je een eerlijke beoordeling krijgt in plaats van een onoprecht ‘heerlijk’. Je wilt namelijk graag dat je je gasten terugziet en dat je inzicht krijgt in eventuele verbeterpunten. Zodat je volgende gast naar waarheid ‘heerlijk’ kan antwoorden. 

Een sociaal wenselijk antwoord

Tegenwoordig wil men graag voldoen aan de verwachtingen van een ander. Misschien vertoon je zelf, bewust of onbewust, ook sociaal wenselijk gedrag. Wat telt is dat je als horecagelegenheid moet proberen om het sociaal wenselijke gedrag van je gasten te vermijden. Wij hebben de gouden tip voor je waarmee je eerlijke positieve of negatieve beoordelingen ontvangt, namelijk Touch & Go.

Touch & Go

De technische snufjes van de 21e eeuw zijn zo gek nog niet! Met Touch & Go Horeca kun je de beoordelingen van je gasten registreren en inzien met behulp van een statistiekendashboard. Hoe gaat dit in zijn werk? Heel simpel! Als je de rekening brengt, vraag je je gasten om mee te doen met een klanttevredenheidsonderzoek. Dit kunnen ze doen wanneer ze vertrekken via een een tablet op een zuil of aan de wand. Koppel er een winactie aan, veel mensen zijn hier op een positieve manier gevoelig voor.

Waarom Touch & Go?

  • Inzicht in tevreden en ontevreden klanten
  • Mogelijkheid om te reageren op ontevreden klanten
  • Kennis betreffende verbeterpunten
  • Genereer een digitaal klantenbestand
  • Gasten kunnen anoniem reageren
  • Verhoging van de gasttevredenheid
  • Nodig je gasten uit voor een volgende keer
  • Uiteindelijk zorgt Touch & Go dus voor een verhoging van de omzet

Nieuwsgierig geworden? Neem snel contact met ons op!

 

New call-to-action

 

Vond je dit artikel interessant?

Laat je e-mail achter en ontvang regelmatig updates van het laatste food-nieuws.