Home > Blog > Omzet maken zonder extra kosten? Dat kan met deze oplossing!
Inspiratie

Omzet maken zonder extra kosten? Dat kan met deze oplossing!

Delen

Denk jij ook aan bezorg- en/of afhaaldiensten, maar vind je de gezondheid van je gasten en medewerkers nog belangrijker? Dan heb je wellicht de keuze gemaakt om je horecazaak volledig te sluiten. Een moeilijke, maar begrijpelijke keuze. Want hoe kan je bij een succesvolle bezorg- en/of afhaaldienst de 1,5 meter afstand maatregel inzetten?

Geen extra kosten

Bij het volledig sluiten betekent het automatisch dat je geen inkomsten genereert die je wellicht wel hard nodig hebt. Contact met je gasten houden in deze bizarre tijd is heel belangrijk, maar als je horecaonderneming gesloten is, wordt dit wellicht automatisch minder. Wij willen graag een oplossing aandragen die jou als ondernemer wellicht aanspreekt. Belangrijkste aan deze oplossing is dat je geen extra kosten (buiten je inkoopkosten) en derving hebt.  Omdat je het op basis van voorinschrijving kan inzetten weet je precies wat je moet inkopen en loop je geen risico. Nog een belangrijk gegeven is dat je op deze manier verbinding met je gasten creëert. 

Oplossing

Jij als kok weet als geen ander om lekkere gerechten te maken, daarnaast ben je natuurlijk creatief als het gaat om garneren en decoreren. Niet alleen smaak is belangrijk in de wereld van food, het oog wil namelijk ook wat. Zonde dat je jouw talent nu niet of niet genoeg kan inzetten en dat je gasten dit weten te waarderen. Misschien moet je toch overwegen om lekker in de keuken aan de slag te gaan. Gebruik handschoentjes, houd je aan alle maatregelen en ga aan de slag met deze oplossing!

Met welk doel en waarom? Niet alleen jij zit aan huis gekluisterd, maar ook al je gasten. Ook zij kunnen de deur niet uit om te genieten van de horeca. Hoe leuk zou het zijn als je gasten jouw recepten thuis gaan bereiden?

Natuurlijk zijn ze niet te evenaren met jou als kok ;), maar zo heb je wel verbinding met je gasten en daarnaast ben je bezig met het vergroten van de naamsbekendheid van je onderneming. Hoe kan je dit realiseren? Wij leggen je dit uit in ons stappenplan en beschrijven hoe wij jou hierin gaan ondersteunen.

Download hier het stappenplan.

Vond je dit artikel interessant?

Laat je e-mail achter en ontvang regelmatig updates van het laatste food-nieuws.